برای ورود به پنل فروشندگان فقط کافی است تا شماره موبایل و رمز عبوری که هنگام ثبت نام از آن استفاده کردید را در اینجا وارد کرده سپس گزینه ورود را بزنید.

پس از ورود به پنل، بخش داشبورد نمایش داده می‌شود.

در بخش حساب کاربری در بالای صفحه، نام فروشگاه شما نشان داده می‌شود. شما می‌توانید با کلیک روی آن به فعالیت‌هایی مانند حساب کاربری، تغییر رمز ورود و خروج از حساب کاربری دسترسی پیدا کنید.

اگر روی حساب کاربری کلیک کنید به صفحه‌ای انتقال داده می‌شوید که هنگام ثبت نام آن را تکمیل کردید. پس از انتخاب گزینه اطلاعات قرارداد می‌توانید مدت قرارداد و همچنین اطلاعاتی از قبیل درصد کمیسیون، بازه‌های پرداخت، هزینه پردازش و بسته بندی کالا، محدودیت انبارش کالا و حداکثر موجودی سایت را مشاهده کنید.

در بالای صفحه، گزینه دیگری به نام مدیریت کاربران وجود دارد که با کلیک روی آن بخش مربوطه نشان داده می‌شود و شامل دکمه افزودن کاربر جدید است که شما می‌توانید با انتخاب این گزینه کاربران دیگری را به پنل خود اضافه کنید.

در صفحه اصلی پنل یعنی بخش داشبورد قسمتی به نام موجودی سایت وجود دارد که به شما نشان می‌دهد چه تعداد کد کالا را تعریف نموده‌اید و از این تعداد کالای تعریف شده، چه تعداد از آن را در سایت تکنولایف موجود کرده‌اید و چه تعداد هم ناموجود هستند. همچنین گزینه کلیه تنوع ها، تعداد کل تنوع هایی را که شما تعریف کرده اید به شما نشان می دهد. منظور از تنوع، تعدادی از یک کد کالا است که دارای رنگ و گارانتی های مختلفی هستند که شما جهت موجود کردن در سایت تکنولایف، ثبت نموده اید. مثلا شما یک گوشی موبایل با کد مشخص را ثبت کرده اید، ولی برای آن کد کالا توسط شما، در ده ها رنگ مختلف و گارانتی های مختلف، تنوع تعریف شده است. در اینجا می توانید از کل تعداد تنوعی که تعریف کرده اید، تعداد تنوع های موجود و یا ناموجود را مشاهده کنید.

در قسمت مدیریت قیمت گذاری هم می توانید تعداد تنوع های موجود و ناموجود در بای باکس سایت تکنولایف را ببینید.

در مورد وضعیت حساب کاربری هم، نکته ای که وجود دارد این است که هر سه وضعیت آموزش، مدارک و اطلاعات فروشنده، باید مورد تایید همکاران ما در آمده و به حالت تایید شده باشد.

کمی پایین تر، دو بخش با عنوان وضعیت فروش وجود دارد که میزان فروش شما در هفته جاری، هفته گذشته و ماه گذشته را به ریال به شما نمایش می دهد. همچنین تعداد کل فروش شما، تعداد فروش هفته جاری، هفته گذشته و فروش ماه گذشته شما قابل مشاهده است.

در کنار این ها، نمودار گرافیکی وجود دارد که نشان می دهد تحویل به موقع توسط شما و تامین کالا از طرف شما چند درصد بوده است و چند درصد بدون مرجوعی داشته اید. و بر اساس این سه مشخصه، وضعیت عملکرد شما به درصد تعیین شده است. ضمنا توجه داشته باشید که کالاهای مرجوعی که موجب کسر از امتیاز عملکرد شما خواهند شد، فقط کالاهای هستند که از نوع مرجوعی فنی باشند.

نمودار پایین هم سوابق فروش شماست که براساس سه حالت ماهانه، روزانه و هفتگی قابل نمایش است.

در قسمت اعلان ها هم اطلاع رسانی هایی از قبیل پروموشن ها، تغییر و تحول های کاری یا تعطیلات پیش رو که از طرف تکنولایف بر ای فروشندگان انجام خواهد شد، نشان داده می شود.
گزینه دیگر ساخت تیکت است که به عبارتی کلید میانبر محسوب می شود. چون این گز ینه در بخش تیکت هم در دسترس شما قرار دارد.

در قسمت پایینی بخشی وجود دارد که گزارشی از کالاهای انبارش یا همان دپو شده شما در انبار تکنولایف را به شما ارائه می‌دهد. مثلا چه تعداد کد کالا یا همان TLP انبار شده در انبار تکنولایف دارید. یا مثلا از این تعداد TLP های انبارش شده، چه تعداد را در سایت موجود کرده اید و یا چه تعداد از آنها را ناموجود اعلام کرده اید. در ادامه نیز همین آمار بر اساس تنوع، به شما نمایش داده شده است.


در کنار همین بخش، نموداری وجود دارد که می توانید تعداد سفارشات ثبت شده خود را بر اساس ماهانه، روزانه و یا هفتگی مشاهده کنید.

بخش پایینی هم تقویمی است که شما ر ا در جریان رویدادها، زمان پروموشن ها و تعطیلات پیش رو قرار می‌دهد.

 

در ادامه نیز جدول پرفروش ترین کالاهای شما قرار دارد که بر اساس ماهانه، هفتگی و روزانه قابل تغییر است.

و در انتها پر بازدید ترین مطالب سلر آکادمی وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از این مطالب استفاده کنید و یا اگر برای آشنایی بیشتر با فرایندهای پنل فروشندگان یا جهت ارتقاء فروش خود نیاز به راهنمایی های بیشتری دارید می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی seller.technolife.ir از مطالب و ویدیوهای آموزشی که ما برای شما تهیه کرده ایم، استفاده نمایید.

حال به سراغ سایر منوهای صفحه اصلی می‌رویم. منو محصول که در آن تنوع محصولی که دسترسی فعالیت در آن را دارید، تعریف می‌کنید. منظور از تعریف تنوع این است که رنگ، گارانتی و تعداد فروش کالا در هر سفارش مشخص شود.

در قسمت مدیریت محصول، می‌توانید موجودی و قیمت‌گذاری محصول را با توجه به استراتژی‌های سازمان خود تغییر داده یا تنوع جدیدی برای کالایی که پیش از این، تنوع آن را ساخته‌اید تعریف کنید.

در قسمت محصولات پروموشن، بسته به دسترسی‌هایی که دارید می توانید از کالاهای خود که در سایت تکنولایف موجود کرده اید، کالاهای مورد نظر را به کمپین‌ها و پروموشن‌ها اضافه کنید.

در قسمت «سفارش تامین شده» سفارش‌هایی وجود دارند که محصولات مربوط به آن را برای انبار ارسال کرده‌اید.

«سفارش‌های در انتظار تامین» نیز سفارش‌هایی هستند که هنوز محصولات مربوط به آن را برای انبار تکنولایف تعریف نکرده‌اید.

در قسمت محموله هم می‌توانید محموله جدید خود را تعریف کنید.

لیست محموله هم شامل محموله‌های تایید شده‌ای است که می‌توان وضعیت یک محموله را از طریق آن پیگیری کرد.

در قسمت مالی، صورت حساب‌های مالی و پرداخت هایی که برای شما تعریف شده است و همچنین ابزارهای دیگری که بخش مالی و کارشناسان مالی شما نیاز دارند ارائه ‌می شود.

بخش گزارش کالا، وضعیت کالاهایی که در سایت تکنولایف موجود کردید و یا در انبار تکنولایف دارید را نشان می‌دهد.

گردش موجودی و قیمت، زیر منوی دیگری است که عملیات هر کاربری که به پنل شما دسترسی داشته و فعالیت دارد، در آن ضبط می‌شود و به نوعی تاریخچه عملکرد در پنل شما به شمار می‌رود.

در قسمت پایینی منو گزارش جرائم نیز اگر طبق ضوابط از پیش آمده در قرارداد و پیوست قرارداد که مورد تفاهم دو طرف هم بوده، مشمول جریمه شده باشید، در این قسمت ثبت می‌‌گردد.

همچنین در این بخش، گزارش‌های بیشتری از میزان فروش و نمودارهایی که کالاها و پروداکت لاین‌های شما را در ساعت، هفته و ماه به تفکیک نشان می‌دهد نیز وجود دارد.

در قسمت تیکت نیز هر فرایندی که قصد داشته باشید به قسمت‌های مختلف شرکت مانند ساخت محصول، مارکتینگ، خدمات پس از فروش و مارکت پلیس ارائه کنید را نمایش می‌دهد.