ثبت نام
سوالات شما
برای افزایش فروش در تکنولایف چه اقداماتی می‌شود انجام داد؟
یکی از این روش‌ها استفاده از پروموشن‌های تکنوآف است.
جرایم و قوانین ارسال کالا در تکنولایف چگونه است؟
قوانین ارسال و بسته‌بندی و تامین کالا به انبار تکنولایف طبق ضوابط قراردادی که در مقاله قوانین ارسال کالا مبذول شده است اجرا می‌شود.
فرآیند ارسال کالا بر عهده چه کسی است؟
فرایند ارسال کالا طبق استانداردهای قرارداد از سوی فروشنده به انبار تکنولایف ارسال می‌شود. در صورت کنترل کیفیت ابتدایی از سوی همکاران ما در انبار از سمت تکنولایف ارسال میگردد.
آیا در تکنولایف هزینه انبار از فروشنده اخذ می‌شود؟
خیر هزینه انبارداری اخذ نمی‌شود و تمامی این فرایند برعهده گروه تکنولایف خواهد بود.
مدارک مورد قبول جهت اثبات اصالت کالا چیست؟
مدارک و مستندات مورد قبول به شرح زیر است:
  • فاکتور خرید یا نامه‌ معتبر از نمایندگی اصلی کالا در داخل یا خارج از کشور که قابلیت استعلام از شرکت اصلی را داشته باشد.
  • لیست قیمت معتبر و مستند که مربوط به نمایندگی اصلی کالا باشد.
نشان کالای غیراصل چیست و چطور می‌توان از آن استفاده کرد؟
ویژگی‌ای در پنل فروشندگان وجود دارد که فروشندگان می‌توانند هنگام درج کالا، «نشان کالای غیراصل» را برای کالای خود فعال کند و اقدام به فروش کالا در سایت نمایند. اگر تاکنون کالای غیراصل خود را درج و قیمت‌گذاری نکرده‌اید، باید زمان درج محصول جدید مراحل زیر را طی کنید: ۱ . ابتدا وارد پنل شده و از منوی محصولات، زیر منوی جست‌وجو و درج محصول را انتخاب کنید؛ ۲ . روی گزینه محصول جدید درج کنید کلیک کرده تا وارد صفحه‌ اطلاعات محصول شوید؛ ۳ . گزینه‌ی اصالت محصول به تازگی در این صفحه اضافه شده که شما با انتخاب نشان کالای غیراصل می‌توانید کالای غیراصل خود را درج کنید.
شرایط مرجوعی کالا در تکنولایف چگونه است؟
طبق قانون تجارت الکترونیک ایران مشتری می‌تواند بعد از خرید تا 7 روز کالای خود را طبق جدول قراردادی و تعاریف معین به فروشنده برگرداند. لازم به ذکر است تکنولایف مجری و قاضی این امر می‌باشد .
آیا می‌توان کالایی فاقد گارانتی را در سایت تکنولایف به فروش رساند؟
خیر، تمامی کالاها باید دارای گارانتی باشند. همه‌ی کالاها در تکنولایف باید با ضمانت‌نامه ارائه شوند و ضمانت‌نامه بر اساس ماهیت و نوع عملکرد کالاها به چند عنوان تقسیم می‌شود:
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • سرویس ویژه‌ی تکنولایف: ۷ روز ضمانت تعویض کالا
  • گارانتی موردتایید اتحادیه
  • گارانتی ثبت‌شده‌ شخصی
درخواست ایجاد گارانتی چگونه است؟ آیا می‌توانم از گارانتی شخصی خودم استفاده کنم؟
دراین شرایط می‌توانید از گارانتی شرکتی استفاده کنید و شرایط و آدرس پشتیبانی شرکت گارانتی را به پشتیبانی فروشندگان تکنولایف ارائه دهید.
چرا کالای من بعد از درج و ساخت محتوا در پنل فروشندگان، در سایت تکنولایف نمایش داده نمی‌شود؟
وضعیت محتوای درج‌شده حداکثر تا 6 ساعت، توسط کارشناسان تکنولایف بررسی و تعیین می‌شود.
آیا عکاسی توسط تکنولایف، هزینه هم دارد؟
خیرهزینه تولید محتوا با تکنولایف است.
آیا امکان فروش همه گروه‌های کالایی برای همه فروشندگان وجود دارد؟
خیر فقط گروه کالایی که در قرارداد فی مابین تعیین‌شده شده برای فروشندگان فعال است. در صورت تمایل به فروش کد کالایی بیشتر باید مراحل اضافه شدن محصولات به قرارداد برای فروشنده طی شود.
وقتی محصولی دارای رنگ‌های متفاوت با تنوع مختلف است چگونه باید آن محصول را درج کرد؟
در صورتی که در کد کالایی مدنظر، رنگ کالایی که قصد فروش آن را دارید وجود نداشته باشد و یا محصولی را که قصد فروش آن را دارید در محصولات نمایش داده نشود، با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. سپس اطلاعات موردنظر شما در گروه ساخت محصول تکنولایف ایجاد می‌شود و برای قیمت‌گذاری شما محیا می‌گردد.
تسویه حساب توسط تکنولایف در چه بازه‌ی زمانی انجام می‌شود؟
بازه زمانی تسویه حساب در پنل فروشندگان و در بخش پروفایل شما قابل دسترس است.
نحوه محاسبات کمیسیون‌های محاسبه شده در صورت حساب چگونه است؟
نحوه محاسبات کمیسیون براساس قرارداد و توافقات انجام شده است و در نهایت به‌صورت سیستمی تنظیم خواهد شد.
نحوه‌ی محاسبه‌ی هزینه‌ی ارسال و پردازش چگونه است؟
نحوه محاسبات هزینه‌ ارسال و پردازش به‌صورت چارت محاسباتی در قرارداد به‌طور کامل ذکر شده است.
چگونه در پنل فروشندگان، محصول جدید درج کنم؟
برای درج محصولات جدید در فروشگاه اینترنتی تکنولایف، لازم است مراحل ایجاد یک محصول از نامگذاری تا آپلود تصویر اصلی کالا را پشت سر بگذارید.
امکان فروش کدام محصولات توسط فروشندگان در تکنولایف وجود ندارد (کالاهای ممنوعه)؟
اقلام و کالاهای قاچاق و ممنوعه طبق تعاریف مندرج در جدول جرایم و تخلفات فروشندگان تکنولایف اضافه شده است.
آیا ارائه برگه مالیات بر ارزش‌افزوده در مدارک برای شرکت‌ها اجباری است؟
بله، تمامی اشخاص حقوقی باید برگه‌ مالیات بر ارزش افزوده‌شان را ارائه نمایند. برگه مالیات باید حداقل دو ماه اعتبار داشته باشد.
داشبورد پنل فروشندگان چیست؟
در صفحه‌ اول پنل فروشندگان، یک بخش با‌عنوان داشبورد وجود دارد، از این قسمت می‌توانید به اطلاعات مربوط به پنل فروشنده دسترسی داشته باشید، در توضیحات تکمیلی می‌توانید با راهنمای کار با داشبورد پنل فروشندگان آشنا شوید.
قوانین فروش در سایت تکنولایف
برای اینکه بتوانید در سایت تکنولایف به‌عنوان فروشنده فعالیت کنید، رعایت یک سری از قوانین الزامی است که در مقاله‌ای با همین عنوان در صفحه مربوط به سلرآکادمی تکنولایف جمع‌آوری شده است.
شماره شبا که در فرم ثبت‌نام خواسته شده، باید به نام چه شخصی باشد؟
اگر به‌عنوان شخص حقیقی ثبت نام کرده‌اید شماره شبا باید به‌نام صاحب پنل باشد. در‌صورتی‌که ثبت نام شما حقوقی بوده، شماره شبا باید به‌نام شرکت باشد.   برای فروشندگان حقوقی، نام شرکت در پنل یا قرارداد باید دقیقا مطابق با نام شرکت در روزنامه رسمی و گواهی ارزش‌افزوده بوده و شماره شبای فروشنده هم باید کاملا مطابق با این دو مورد باشد. برای مثال اگر نام پنل فروشنده در پنل «تکنولایف ۱» بوده ولی در گواهی ارزش‌افزوده یا روزنامه رسمی «پیشگامان ۲» باشد، امکان واریز وجه به شماره شبا تحت نام‌های «تکنولایف ۱» و «تکنولایف ۲» به هیچ وجه وجود نخواهد داشت. برای ثبت شماره شبا حتما از کامپیوتر و ترجیحا از مرورگر گوگل کروم استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که اگر شماره شبا اشتباه باشد، واریزی شما با تاخیر انجام می‌شود. ثبت نام با موبایل ممکن است اطلاعات وارد‌شده را جا به جا ارسال کند.