پروموشن‌های تکنولایف چه تاثیری در افزایش فروش کالاها دارد؟ چطور می‌توانید کالاهای خود را در پنل تکنولایف به فروش بالاتری برسانید؟ به طور کلی تمامی روش‌هایی که در ادامه به شما می‌گوییم موجب افزایش فروش کالاهای شما در تکنولایف می‌شود و مسلما استفاده از این راهکارها مزیت‌های بیشتری هم دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

انواع پروموشن‌های تکنولایف

اول از همه به ۳ روش استفاده از پروموشن‌های تکنولایف ‌می‌پردازیم ‌و در ادامه به شما خواهیم گفت که پروموشن‌های تکنولایف چگونه فروش شما را افزایش می‌دهند و فروشگاه‌ شما را از رقبا متمایز می‌کنند.

پروموشن تکنوآف

در این روش فروشندگان می‌توانند با مراجعه به پنل فروشندگان از بخش «محصول» و زیر منوی «محصولات پروموشن‌»، از لیست نمایش داده شده کالای مورد نظر خود را پیدا کرده و روی گزینه «افزودن پروموشن» از ستون عملیات، کلیک کنند. تا جدول مربوط به آن باز گردد.

 

 

در ادامه در جدولی که به شما نمایش داده شده است، ابتدا باید از قسمت پروموشن‌ها، پروموشن «تکنوآف» را انتخاب کنید. سپس باید از ستون قیمت پروموشن، قیمت تخفیف‌خورده کالا را وارد کنید و در ادامه باید تاریخ شروع و تاریخ پایان قرارگیری کالا در پروموشن‌ تکنوآف را مشخص کنید. سپس با انتخاب گزینه «ذخیره پروموشن» از ستون عملیات، افزودن کالا به پروموشن از سمت شما پایان می‌یابد. از این مرحله به بعد باید منتظر تایید یا عدم تایید آن توسط کارشناسان تکنولایف باشید.

در ادامه توضیح داده‌ایم که چرا ممکن است درخواست اضافه شدن کالای شما به بخش تکنوآف‌ها توسط کارشناسان تکنولایف تایید نشود.

 

آیا پروموشن تکنوآف محدودیت دارد؟

بله، در نظر داشته باشید که با توجه به تنوع و حجم بالای محصولاتی که به بخش تکنوآف اضافه می‌شوند، کالاهای درخواست‌شده، پس از بررسی کارشناسان تکنولایف و در صورت امکان تایید شده و بر حسب زمان ثبت درخواست شما اولویت‌بندی می‌شوند. گاها حجم درخواست‌های اضافه کردن کالاها در تکنوآف بسیار بالاست و امکان اضافه شدن کالای شما به این بخش وجود نخواهد داشت. یعنی اینکه ثبت درخواست از سمت فروشنده همیشه به معنی تایید آن از سمت کارشناسان تکنولایف نیست.

پروموشن فروش ویژه

در این روش می‌توانید با مراجعه به پنل فروشندگان، بخش «محصولات» و سپس از زیر منوی «پروموشن‌ها» محصول موردنظر را انتخاب کنید، پس از انتخاب گزینه «عملیات» لازم است از بین روش‌های پروموشن تکنولایف، گزینه «فروش ویژه» را انتخاب کنید. لازم است بدانید که مراحل افزودن این پروموشن هیچ تفاوتی با مراحل تکنوآف ندارد فقط بجای «پروموشن تکنوآف» باید پروموشن «فروش ویژه» را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که در روش فروش ویژه شما می‌توانید از پنل فروشندگان زمان‌بندی مشخصی را برای کالای خود در نظر بگیرید، اما این زمان‌بندی در صفحه تکنولایف نمایش داده نمی‌شود و صرفا قیمت اصلی کالا در کنار قیمت تخفیف‌خورده آن نمایش داده می‌شود.

یکی از مزیت‌های استفاده از روش فروش ویژه این است که هیچ محدودیتی برای اضافه کردن تعداد کالاها ندارید.

روش «فروش ویژه» چه مزیت‌هایی دارد؟

  • می‌توانید برای محصولات پرتخفیف و همیشگی از این بخش استفاده کنید.
  • محدودیت زمانی برای مشتریان شما جهت خرید کالا وجود نخواهد داشت.

پروموشن کمپین‌

در روش اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، فروشندگان می‌توانند درخواست پروموشن خود را به صورت «تیکت» برای کارشناسان تکنولایف ارسال نمایند. در این مرحله درخواست پروموشن با روش کمپین توسط کارشناسان تکنولایف بررسی می‌شود و پس از تایید به صورت پروپوزال به شما فروشندگان عزیز ارایه می‌شود. در صورت توافق طرفین، لازم است فهرست محصولات موردنظر را به کارشناسان ما تحویل بدهید. سپس تمام مراحل اجرای این کمپین توسط تیم تکنولایف انجام می‌شود.