با کلیک روی زیرمنوی جستجو و ایجاد کالا می‌توانید فهرستی از کالاهای موجود در تکنولایف را ببینید. با جستجوی نام کالا می‌توانید دقیقا کالای موردنظرتان را پیدا کنید. می‌توانید کالاها را با دسته‌بندی مدنظرتان جستجو کنید و یا با استفاده از فیلتر مرتب‌سازی برند، فقط برندهایی که در نظر دارید را مشاهده کنید.

پس از انجام تنظیمات مربوط به مرتب‌سازی، در ادامه فهرستی از کالاهایی که درخواست کرده‌اید به شما نمایش داده می‌شود و هر کالا شامل جزئیات زیر است:

عنوان، کدکالا، دسته‌بندی و برند. علاوه بر این جزئیات در ستون و ردیف مربوط به هر کالا، قسمتی با عنوان عملیات وجود دارد که از این بخش می‌توانید به کالاهای موردنظرتان تنوع اضافه کنید.

با کلیک روی قسمت «افزودن کالا» در ستون «عملیات» می‌توانید به آن کالا تنوع اضافه کنید.

بعد از مشاهده صفحه بالا، باید روی «افزودن تنوع» کلیک کنید و در ادامه صفحه پایین به شما نمایش داده می‌شود. در این بخش می‌توانید گارانتی موردنظر را اضافه کنید، اگر گارانتی موردنظر شما در این فهرست وجود نداشته باشد، می‌توانید از طریق ثبت تیکت، درخواست‌تان را به واحد مربوط اعلام کنید.

همچنین رنگ کالا را هم می‌توانید مشخص کنید.

حداکثر تعداد سفارش، یعنی تعداد کالایی که شما تعیین کرده‌اید که به‌صورت هم‌زمان به فروش برسد و مشتری مجاز است در یک بار خرید آن تعداد کالا را به سبد خرید خود اضافه کند.

مثال:

حداکثر تعداد سفارش کالا را ۵ عدد تعیین کرده‌اید؛ بنابراین مشتری می‌تواند به‌صورت هم‌زمان حداکثر ۵ عدد از آن کالا را سفارش بدهد و مجاز به ثبت سفارش ۶ عدد از آن کالا نیست. پس از تعیین تنوع‌هایی که برای آن کالا در نظر گرفتید، باید روی گزینه «ذخیره» کلیک کنید.