تکنولایف خود را متعهد می‌داند که در سریع‌ترین زمان با فروشندگان تسویه‌حساب کند، بازه‌های پرداخت و تسویه‌حساب برای مشتریان عزیز بسته به بندهای درج‌شده در قرارداد و ماهیت کالاهای موجود در پنل هر فروشنده متفاوت است و تمامی موارد لازم از جمله بازه‌های پرداختی و تسویه‌حساب هر مشتری از پیش در قرارداد فی‌مابین ذکر می‌شود.

چگونه می‌توانید از بازه‌های پرداخت و زمان تسویه‌حساب مطلع شوید؟

برای مشاهده صورت‌حساب ابتدا باید وارد پنل کاربری خود شوید، سپس با کلیک به روی «اطلاعات قراردادی» می‌توانید اطلاعات مربوط به بازه‌ صورت‌حساب و بازه‌ تسویه‌حساب را مشاهده نمایید.

بازه صورت‌حساب و بازه تسویه حساب چه تفاوتی باهم دارند؟

مثال:

بازه صورت‌حساب: کالای شما با عنوان «آیفون X» دارای بازه صورت‌حساب ۷ روزه است. این مفهوم به این معنا است که در طی ۷ روز هر سفارشی که از کالای شما ثبت شده و به‌ فروش رسیده است را در قسمت «صورت‌حساب» مشاهده خواهید کرد.

بازه تسویه‌حساب: کالای شما با عنوان «آیفون X» دارای بازه تسویه‌حساب ۷ روزه است. این مفهوم به این معنا است که ۷ روز پس از مشخص شدن «صورت‌حساب» کالا، تسویه‌حساب صورت می‌پذیرد.

به‌عبارتی مبلغ کل کالایی که در طی ۷ روز به فروش رسیده است در طی ۱۴ روز به شما پرداخت خواهد شد.

همچنین با مراجعه به قسمت «مالی» و سپس «گزارش صورت‌حساب‌ها» در پنل کاربری خود می‌توانید اطلاعات و جزئیاتی مثل عنوان کالا، گارانتی، رنگ، مبلغ کمیسیون، هزینه پردازش و هزینه خالصی که از سمت تکنولایف باید به شما پرداخت شود را مشاهده نمایید.

همچنین می‌توانید با مراجعه به پنل کاربری فروشندگان با کلیک به روی قسمت «مالی» و سپس «صورت‌حساب‌ها» از وضعیت ریز صورت‌حساب‌ها مطلع شوید.

در ادامه باید از قسمت «عملیات» به روی آیکون «!» که در تصویر پایین نشان داده شده است، کلیک کنید، سپس پنجره‌ای به شما نمایش داده می‌شود که جزئیات پرداخت صورت‌حساب کالای موردنظر را به‌ تفکیک کد صورت‌حساب در اختیارتان قرار می‌دهد. در این بخش می‌توانید صورت‌حساب کالا را به تفکیک دسته‌بندی، برند، تاریخ، مهلت پرداخت، تعداد کالای فروش‌رفته، تعداد کالای برگشتی، میزان فروش، برگشت از فروش، جریمه‌ها، مبلغ قابل پرداخت و وضعیت پرداختی آن مشاهده نمایید.

با کلیک به روی «آیکون پوشه» که در کنار کد صورت‌حساب هر کالا قرارگرفته می‌توانید وضعیت کالا را به تفکیک عنوان، بارکد، درصد کمیسیون، قیمت، هزینه کمیسیون، هزینه پردازش، مالیات، قیمت قابل پرداخت، کد پیش‌فاکتور و کد سفارش را مشاهده نمایید.