ثبت تیکت، ارتباط سریع با پشتیبانی

قطعا هنگام کار با پنل فروشندگان، با سوالات مختلفی روبه‌رو می‌شوید. همچنین درخواست‌های متعددی مثل درخواست ساخت محصول یا دسته‌بندی خواهید داشت.

راحت‌ترین و سریع‌ترین روش، ثبت تیکت است. با این روش، شما در کم‌ترین زمان با کارشناس مربوطه، ارتباط برقرار می‌کنید.

در صفحه اصلی پنل، از بخش تیکت‌ها، گزینه ایجاد تیکت را انتخاب کنید. با کلیک بر روی ایجاد تیکت، صفحه‌ای مشابه تصویر زیر نمایش داده می‌شود.

در این صفحه، برای ارسال درخواست به واحد مورد نظر، کافی است روی گزینه اختصاصی آن واحد کلیک کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید واحدهای مالی، پشتیبانی، خدمات پس از فروش، انبار، مارکتینگ، ساخت‌محصول، قیمت مرجع و بخش اضافه کردن دسته‌بندی برای فروش، در این قسمت وجود دارند که می‌توانید با‌توجه به موضوع تیکت خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

سپس موضوع تیکت را وارد کرده و در بخش پیام، توضیحات مربوط به درخواست خود را بنویسید. 

در صورت نیاز می‌توانید فایل پیوست را بارگذاری کنید. توجه داشته باشید که حجم فایل شما نباید بیشتر از ۴مگابایت باشد. همچنین باید یکی از فرمت‌های jpg – gif – jpeg – png – pdf – bmp – txt باشد.

در نهایت، برای ثبت تیکت، روی ارسال پیام کلیک کنید. به این ترتیب، درخواست شما به واحدهای مختلف تکنولایف ارسال می‌شود.

با کلیک بر روی زیرمنوی تیکت‌های من، می‌توانید تمامی تیکت‌های ثبت‌شده تا آن لحظه را مشاهده کرده و از وضعیت آن‌ها مطلع شوید. پس از کلیک بر روی تیکت‌های من، صفحه‌ای مشابه تصویر زیر نمایش داده می‌شود. 

در بخش بالای صفحه، می‌توانید تیکت مورد نظر خود را با استفاده از فیلتر‌هایی مانند همه تیکت‌ها، در انتظار پاسخ، بسته شده، در انتظار پاسخ شما و ارجاع شده، جستجو کنید.  

همچنین امکان فیلتر کردن تیکت‌ها بر‌اساس واحد، بازه زمانی دلخواه و موضوع تیکت وجود دارد.

پس از انتخاب فیلترها، جدولی از تیکت‌های قبلی با جزئیاتی شامل عنوان تیکت، اولویت، واحد، وضعیت، تاریخ ایجاد و عملیات قابل مشاهده است. با انتخاب مشاهده در بخش عملیات، می‌توانید متن تیکت را مشاهده کنید.