اولین بخش پنل فروشندگان

برای ورود به پنل فروشندگان کافیست شماره همراه و رمز عبوری که در هنگام ثبت‌نام وارد کرده‌اید را در بخش مشخص شده وارد کرده سپس گزینه ورود را بزنید. 

بعد از ورود موفق به پنل، صفحه داشبورد نمایش داده می‌شود.

در قسمت بالای صفحه، نام کاربری شما و اطلاعات فروشگاهتان نمایش داده می‌شود.

در صفحه اصلی، اطلاعاتی از موجودی فروشگاه به نمایش در می‌آید. این قسمت به شما نشان می‌دهد که چه تعداد کالا در فروشگاه تعریف کرده‌اید و از این تعداد، چند مورد در سایت فعال و چند مورد غیرفعال است. همچنین می‌توانید تنوع‌های مختلفی که برای هر کالا تعریف کرده‌اید (مانند رنگ‌ها و گارانتی‌های مختلف) را مشاهده کنید.

بخش مدیریت قیمت‌گذاری نیز به شما کمک می‌کند تا موجودی‌ها و قیمت‌های کالاهای خود را در سایت به‌روزرسانی کرده و به صورت مداوم کنترل کنید.

درباره وضعیت حساب کاربری نیز، لازم به ذکر است که دو بخش مدارک و اطلاعات کاربر باید توسط تیم ما بررسی و تأیید شده باشند تا به وضعیت نهایی تأیید شده تغییر یابد.

در قسمت فروش، میزان فروش هفتگی، ماهانه و سالانه شما نمایش داده می‌شود. همچنین یک نمودار گرافیکی عملکرد شما را از لحاظ تأمین به موقع کالا و درصد مرجوعی‌ها نشان می‌دهد.

علاوه بر این، یک نمودار گرافیکی وجود دارد که درصد تحویل به‌موقع و میزان تأمین کالا از طرف شما را نمایش می‌دهد، همچنین نشان می‌دهد چه درصدی از سفارش‌ها بدون مرجوعی بوده‌اند. بر اساس این سه شاخص، وضعیت عملکرد شما به صورت درصدی تعیین می‌شود. لازم به ذکر است که تنها کالاهای مرجوعی فنی بر امتیاز عملکرد شما تأثیر منفی خواهند گذاشت و موجب کسر از امتیاز می‌شوند.

نمودار بعدی سوابق فروش شماست که براساس سه حالت ماهانه، روزانه و هفتگی قابل نمایش است.

بخش اعلان‌ها نیز به شما اطلاع‌رسانی‌های مربوط به پروموشن‌ها، تعطیلات و اخبار مهم را نمایش می‌دهد.

در انتهای صفحه نیز گزارشی از کالاهای انبارشده و سفارش‌های ثبت شده وجود دارد که به شما کمک می‌کند آمار دقیق‌تری از فعالیت فروشگاه خود داشته باشید.

کنار نمودار قبلی، نموداری وجود دارد که می توانید تعداد سفارشات ثبت شده خود را بر اساس ماهانه، روزانه و یا هفتگی مشاهده کنید.

همچنین تقویمی در پایین صفحه قرار دارد که رویدادها، پروموشن‌ها و تعطیلات آینده را به شما نشان می‌دهد. 

در این بخش، جدول پرفروش‌ترین کالاهای شما به تفکیک زمان‌های مختلف قابل مشاهده است.

در پایان، پربازدیدترین مطالب سلر آکادمی در دسترس شما قرار دارد که می‌توانید در صورت تمایل از آن‌ها بهره‌برداری کنید. 

همچنین، اگر به دنبال آشنایی بیشتر با فرآیندهای پنل فروشندگان یا افزایش فروش خود هستید، می‌توانید به آدرس اینترنتی seller.technolife.ir مراجعه کرده و از مقالات و ویدئوهای آموزشی استفاده کنید.