راهنمای معرفی کاربر جدید در پنل کاری تکنولایف

یکی از ویژگی‌های مهم و کاربردی پنل کاری شما به عنوان ادمین، امکان معرفی کاربران جدید است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا دسترسی‌های مورد نیاز را به همکاران یا دیگر اعضای تیم خود به راحتی اختصاص دهید. در ادامه نحوه انجام این کار را توضیح می‌دهیم.

نحوه ثبت کاربر جدید در پنل

  • ورود به پنل کاری:
    ابتدا وارد پنل مدیریتی خود در سایت تکنولایف شوید.
  • مراجعه به بخش مدیریت کاربران:
    در صفحه اصلی پنل، گزینه‌ای «مدیریت کاربران» را انتخاب کنید.

  • افزودن کاربر جدید:
    در این بخش می‌توانید اطلاعات کاربر جدید مانند نام و نام‌خانوادگی، شماره موبایل، رمز عبور بنویسید یا رمز عبور تصادفی را انتخاب کنید.

  • تعیین سطح دسترسی:
    پس از ثبت اطلاعات، لازم است میزان دسترسی کاربر به بخش‌های مختلف پنل را مشخص کنید. به عنوان ادمین، شما می‌توانید تعیین کنید که این کاربر چه بخش‌هایی از اطلاعات را مشاهده کند و چه مجوزهایی داشته باشد. این امر به مدیریت بهتر وظایف و نقش‌ها کمک می‌کند.

با استفاده از این امکان، می‌توانید به سرعت کاربران جدید را در سیستم ثبت کرده و دسترسی‌های لازم را بر اساس نیازهای تیم خود تنظیم کنید. این فرآیند به شما کمک می‌کند تا کنترل بهتری بر فعالیت‌های تیم داشته باشید و از امنیت اطلاعات پنل خود اطمینان حاصل کنید.

نکته: حداکثر ۱۶کاربر می‌توانید تعریف کنید.

تخصیص دسته‌بندی

بعد از تعریف کاربر و دسترسی او، می‌توانید یک دسته‌بندی به خصوص از کالاهای پنل خود را به آن کاربر اختصاص دهید.

ویرایش دسترسی

پس از مشخص کردن دسترسی یک کاربر، اگر قصد ایجاد تغییر در دسترسی آن کاربر را دارید؛ کافیست روی گزینه ویرایش دسترسی کلیک و دسترسی را ویرایش کنید.

حذف کاربر

اگر قصد گرفتن دسترسی از یک کاربر را دارید، کافیست روی گزینه زیر کلیک و حذف کاربر را تایید کنید.

تیم پشتیبانی تکنولایف آماده است تا در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، شما را همراهی کند.