ارسال به موقع یکی از مهم‌ترین تعهدات ما و شما به عنوان فروشنده‌های وب سایت تکنولایف محسوب می‌شود. ما در تکنولایف همواره سعی‌مان بر این است که سفارش مشتریان در سریع‌ترین زمان تحویل شود، بنابراین تصمیم گرفته‌ایم در این مطلب توضیحی درباره انواع روش‌های ارسال محصول کالا به انبار تکنولایف بدهیم. سپس مواردی که ممکن است فرایند ارسال بسته‌بندی از سمت فروشنده، تحویل آن توسط کارشناسان انبار تکنولایف و در نهایت ارسال کالا به مشتری را مختل کند ذکر می‌کنیم تا ما در کنار شما فروشندگان عزیز بتوانیم عملکرد بهتری جهت ارسال کالا به مشتریان ارایه بدهیم.

روش‌های ارسال کالا به انبار تکنولایف

در حال حاضر فروشندگان تکنولایف می‌توانند به دو روش کالاهای خود را به انبار تکنولایف ارسال کنند:

ارسال به انبار‌ تکنولایف

شما فروشندگان عزیز باید کالاهای خود را مطابق تعهد زمانی که در پنل‌ فروشندگان مشخص کرده‌اید به انبارهای تکنولایف تحویل بدهید تا ما در زمان تعیین‌شده، کالا را به مشتری تحویل دهیم. برای تحویل کالا به انبارهای تکنولایف از دو روش زیر می‌توانید استفاده کنید:

  1. مراجعه حضوری شما، نماینده شما یا پیک به انبار مرکزی تکنولایف.
  2. ارسال کالاها با پست به انبار تکنولایف

در نظر داشته باشید که بنا به دلایلی که در پایین ذکر کرده‌ایم ممکن کالای شما توسط کارشناسان انبار تکنولایف دریافت نشود، برای جلوگیری از این اتفاق و همچنین امکان تاخیر در ارسال کالا به مشتریان حتما موارد زیر را به دقت مطالعه کرده و در فرایند آماده‌سازی و ارسال کالاها به انبار تکنولایف در نظر بگیرید.

چه مواردی توسط کارشناسان انبار تکنولایف بررسی می‌شود؟

1.کالا باید با بسته‌بندی مورد تایید تکنولایف ارسال شود. (بسته‌بندی کالاها باید کاملا تمیز و بدون ایراد ظاهری و فیزیکی باشد.)

2. حتما و حتما بسته‌بندی کالا باید شامل لیبل سفید رنگ تکنولایف باشد.

3. تمامی کالاها بغیر از گوشی موبایل باید مجهز به بارکد بسته‌بندی باشند.

4. در صورتی که محتوای بسته‌بندی شامل گوشی موبایل است، بجای بارکد باید از کد IMEI گوشی استفاده کنید. (حتما باید کد IMEI اول گوشی لحاظ شود.)

5. قبل از بسته‌بندی و ارسال کالا حتما از سلامت فیزیکی و ظاهری ان اطمینان حاصل نمایید.

6. اقلام بسته‌بندی کالا حتما باید با اقلام درج‌شده در صفحه کالایی که از آن ثبت سفارش شده است مطابقت داشته باشد.

7. گارانتی کالا باید از نظر زمان‌بندی و تاریخ شروع با زمان تحویل کالا توسط مشتری مطابقت داشته باشد.

8. کالا باید در زمان مشخص‌شده به انبار تکنولایف تحویل شود.

9. ارسال کالای غیراصل و بدون نشان در تکنولایف اکیدا ممنوع است. (در صورتی که کالای شما جزو کالاهای متفرقه است حتما باید نشان غیراصل را در صفحه کالا اضافه کنید.)

10. از ارسال کالای استفاده شده و یا پلمپ باز شده به انبار تکنولایف اکیدا خودداری نمایید.

 

درباره قوانین و مقررات ارسال کالا به انبارهای تکنولایف بیشتر بدانید.

 

این موارد توسط کارشناسان انبار بررسی شده و در صورت عدم رعایت آن کالا از شما دریافت نمی‌شود.

11. بررسی سلامت فیزیکی و ظاهری بارکد چسبانده شده به روی بسته‌بندی

12. بررسی لیبل و برچسب بسته‌بندی. (حتما باید از لیبل سفید رنگ تکنولایف استفاده کنید.)

13. بارکد موجود به روی بسته‌بندی با مشخصات کالا در پنل فروشنده مطابقت داده می‌شود، در صورتی که بارکد صحیح باشد، باید مقادیری مثل رنگ و گارانتی نیز صحیح باشند.

14. بررسی سلامت فیزیکی و ظاهری بسته‌بندی (بسته‌بندی باید کاملا سالم، بدون پارگی و تمیز باشد و بارکد مخدوش نشده باشد.)

جدول زمان‌بندی ارسال کالاها به انبار بر اساس زمان ثبت سفارش کالا

سفارش‌های ثبت‌شده در روز تا ساعت ۲۴:۰۰ تحویل سفارش تا ساعت ۱۸:۰۰ به انبار تکنولایف
شنبه یکشنبه
یکشنبه دوشنبه
دوشنبه سه‌شنبه
سه‌شنبه چهارشنبه
چهارشنبه پنج‌شنبه
پنج‌شنبه تا ساعت ۱۳:۰۰ پنج‌شنبه
پنج‌شنبه از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۲۴:۰۰ شنبه
جمعه شنبه
روزهای تعطیل روز بعد از تعطیلی

آدرس و شماره های تماس انبار تکنولایف:

  • محموله‌ها یا برای تامین کالاهای سفارش شده است و یا برای انبارش محصولات شما در انبار تکنولایف.

لازم به ذکر است که تمامی اقلامی که به انبار تکنولایف ارسال می‌کنید باید در سلامت کامل فیزیکی باشند و همچنین بسته‌بندی باید کاملا سالم باشد.

کالاها به هیچ عنوان نباید با موارد ذکر شده در صفحه کالا مغایر باشند. برای مثال موارد از جمله رنگ و گارانتی کالا را باید به دقت با سفارش ثبت شده از آن مطابقت بدهید.

 

  • ساعت کاری انبار تکنولایف: همه روزه(به جز جمعه و روزهای تعطیل) شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح الی ۲۱:۰۰ و پنجشنبه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ (لازم به ذکر است در ساعت خارج از بازه های اعلامی امکان دریافت کالا وجود نخواهد داشت)
  • لازم است به این مورد هم اشاره کنیم که در صورت عدم تحویل کالا در زمان تعیین شده و یا مغایرت کالایی که به انبار تکنولایف تحویل می‌شود، یک گزارش تخلف برای فروشنده لحاظ می‌شود که در پنل کاربری قابل مشاهده است، همچنین یک پیام به صورت SMS به مدیر پنل نیز ارسال می‌شود.
  • آدرس انبار تکنولایف: تهران – تهران پارس – خیابان دماوند

 

شماره تماس با انبار تکنولایف:
47708889

شماره تماس با پشتیبانی فروشندگان تکنولایف:
47708888 – 09905050869