شروعی دوباره برای همکاری بهتر
فروشندگان عزیز
همکاری خود را با تکنولایف بدون وقفه ادامه دهید و از امکانات و فرصتهای ویژه فروشندگان بهرهمند شوید.
مراحل تمدید قرارداد در زیر بهطور کامل توضیح داده شده است. لطفاً طبق این راهنما عمل کنید تا فرآیند تمدید بهراحتی و بدون مشکل انجام شود.
۱. ورود به پنل کاربری:
ابتدا به پنل فروشنده خود وارد شوید.
- اگر فروشنده حقیقی هستید؛ گزینه حساب کاربری، اطلاعات فروشنده و درخواست ویرایش را انتخاب کنید. در این بخش، لازم است اطلاعات خود را بهروزرسانی و مدارک موردنیاز را بارگذاری کنید.
- اگر فروشنده حقوقی هستید؛ ابتدا قسمت صاحبین امضا را کامل کنید. پس از تایید واحد مالی گزینه حساب کاربری، اطلاعات فروشنده و درخواست ویرایش را انتخاب، اطلاعات خود را بهروزرسانی و مدارک موردنیاز را بارگذاری کنید.
- توجه داشته باشید که شماره تماس و شماره شبا باید به نام صاحب پنل باشند.
۲. بررسی و تایید مدارک:
مدارک شما توسط کارشناسان تکنولایف بررسی خواهد شد. پس از تایید مدارک، به مرحله امضای قرارداد منتقل میشوید.
۳. امضای قرارداد و فعالسازی پنل:
پس از تایید مدارک، قرارداد شما برای امضا آماده میشود. با تکمیل فرآیند امضا، پنل شما فعال خواهد شد.
توجه داشته باشید تا قبل از مرحله امضا قرارداد، پنل شما فعال است و امکان ثبت سفارش توسط مشتری وجود دارد. در مرحله امضا قرارداد، پنل شما غیرفعال میشود و تا لحظهی امضا، غیرفعال میماند. به همین دلیل باید به چند نکته توجه کنید:
۱. اگر سفارش ثبت شدهای دارید، باید طبق زمانبندی ارسال کنید.
۲. برای ادامه همکاری موفق با تکنولایف، تمدید قرارداد خود را جدی بگیرید و با دقت مراحل ذکرشده را انجام دهید.
۳. تیکت خود را حتما در صبح روز کاری ( شنبه تا چهارشنبه ) ثبت کنید و برای ارتباط همکاران ما با شما حتما در دسترس باشید.