تمامی کالاهایی که از طرف فروشندگان جهت تامین یا انبارش کالا به انبار تکنولایف ارسال می‌شوند «بغیر از گوشی موبایل» باید دارای برچسب یا لیبل سفید رنگ تکنولایف باشند. پس از ساخت محموله در پنل فروشندگان لازم است لیبل یا برچسب سفید رنگ تکنولایف را به روی بسته‌بندی کالا بچسبانید و سپس محموله را به انبار تکنولایف ارسال کنید.

لیبل یا برچسب سفید چیست؟

لیبل سفید رنگ تکنولایف نشان از ماهیت کالای فروشندگان دارد و به عنوان شناسنامه کالا بین فروشندگان عزیز و همکاران تکنولایف محسوب می‌شود. پس از اینکه مراحل ثبت نام به‌عنوان فروشنده در تکنولایف را گذراندید لازم است نسبت به تهیه برخی از اقلام جهت آماده‌سازی سفارش‌ها و ارسال آن به تکنولایف اقدام نمایید. این اقلام شامل: (پرینتر لیبل‌زن مدل MEVA MBP 4300) ، لیبل سفید و ریبون است.

محموله‌های ارسالی به سمت انبار تکنولایف حتما باید دارای برچسب یا لیبل سفید تکنولایف باشند. برای انجام این کار ابتدا باید به منظور چاپ بارکد کالا (پرینتر لیبل‌زن مدل MEVA MBP 4300) را به همراه بسته (لیبل‌ سفید) و ریبون را تهیه نمایید.

نکات مهم (برچسب سفید)

  • قبل از ارسال کالا به انبار تکنولایف، لازم است برچسب کالا (لیبل سفید) مخصوص فروشندگان، چاپ و بر روی هر کالا به صورت جداگانه و صحیح چسبانده شود.
  • برچسب کالا (لیبل سفید)، شناسنامه کالا است و باید با وضوح بالا، بدون خط‌خوردگی و به‌صورت کامل چاپ شود.
  • برچسب‌ کالا را قبل از چسباندن روی کالا کنترل کنید و از پخش نشدن جوهر، چاپ دقیق و کامل اطلاعات اطمینان حاصل کنید.
  • اطلاعات کالا از جمله (گارانتی کالا، نوع کالا و رنگ کالا) باید در کادر برچسب چاپ شده باشد. توجه داشته باشید که در صورتی که قسمتی از اطلاعات خارج از کادر یا مخدوش باشد، کالای فروشنده در انبار تکنولایف تحویل گرفته نمی‌شود.
  • برچسب متعلق به هر کالا، باید دقیقا روی همان کالا چسبانده شود.
  • برچسب کالا نباید روی مشخصات محصول نظیر نام و یا سایر مشخصات که روی بسته‌بندی اصلی درج شده است چسبانده شود.
  • برچسب کالا باید روی بسته‌بندی کالا چسبانده شود و از چسباندن آن روی خود کالا خودداری فرمایید.
  • قرارگیری برچسب کالا روی سطح ناصاف موجب نچسبیدن کامل برچسب روی کالا و جدا شدن از آن می‌شود.
  • چنانچه برچسب کالا را روی کارتنی می‌چسبانید که احتمال جدا شدن دارد باید روی برچسب کالا، نوار چسب 5 سانتی‌متری بچسبانید.
  • چنانچه به هر دلیلی ناچار به چاپ مجدد و چسباندن دوباره برچسب سفید مشخصات کالا شدید؛ برچسب قبلی را کاملا جدا نموده و سپس برچسب جدید را جایگزین کنید. دقت داشته باشید برچسب جدید را روی برچسب قبلی نچسبانید.

آیا گوشی موبایل هم باید با بارکد به انبار تکنولایف ارسال شود؟

خیر؛ گوشی موبایل تنها کالایی است که در پنل فروشندگان امکان ایجاد بارکد برای آن را ندارید، گوشی‌های موبایل دارای کد IMEI هستند و این کد به عنوان رمزنگاشت کالا بین انبار تکنولایف و فروشندگان تلقی می‌شود. لازم است حتما این نکته را بدانید که باید (IMEI اول) گوشی به‌عنوان کد کالا در فرایند ایجاد محموله ثبت شود.