فروشندگان عزیز میتوانند فهرست سفارشهای ثبت شده از هر کالا را در پنل کاربری خود مشاهده نمایند، پس از ثبت سفارش توسط مشتریان، فروشندگان موظف هستند نسبت به ارسال کالاها به انبار تکنولایف در زمان مشخص و تعیینشده اقدام نمایند، برای این کار اولین کار ایجاد محموله است. پس از ساخت محموله، میتوانید کالاها را به دو روش به انبار مرکزی تکنولایف ارسال نمایید. در ادامه توضیح دادهایم که باید چه قوانینی را برای ارسال کالا به انبارهای تکنولایف رعایت کنید.
روشهای ارسال کالا به انبار تکنولایف
روش اول: مراجعه حضوری شما، نماینده شما یا پیک به انبار مرکزی تکنولایف.
روش دوم: ارسال کالاها با پست به انبار تکنولایف
قوانین و مقررات ارسال کالا به انبارهای تکنولایف
- پس از طی کردن روند ایجاد محموله در پنل فروشندگان تکنولایف برای کالاهای ثبتسفارششده، میتوانید کالا را به انبارهای تکنولایف ارسال نمایید.
- از آنجا که لیبل (برچسب سفید) همانند شناسنامه محصول است و چسباندن آن روی هر کالا برای ورود به انبارهای تکنولایف ضروری است، در صورتی که محموله ارسالی شما فاقد لیبل سفید رنگ تکنولایف باشد، توسط همکاران انبار تکنولایف پذیرش نخواهد شد. توجه کنید که روی هر کالا باید یک لیبل چسبانده شود بنابراین بههیچ عنوان روی یک کالا چند لیبل حتی با سریالهای یکسان نچسبانید.
- حتما توجه کنید که جعبه یا بستهبندی محصول باید مربوط به خود محصول یا مجهز به لوگوی تولیدکننده دیگری نباشد و از ارسال محصول در جعبه و بستهبندی محصولی دیگر خودداری کنید.
- تمامی کالاها بغیر از گوشی موبایل باید مجهز به بارکد بستهبندی باشند.
- در صورتی که محتوای بستهبندی شامل گوشی موبایل است، بجای بارکد باید از کد IMEI گوشی استفاده کنید. (حتما باید «کد IMEI اول» گوشی لحاظ شود.)
- قبل از بستهبندی و ارسال کالا حتما از سلامت فیزیکی و ظاهری کالا اطمینان حاصل نمایید.
- اقلام بستهبندی کالا حتما باید با اقلام درجشده در صفحه کالایی که از آن ثبت سفارش شده است مطابقت داشته باشد.
- گارانتی کالا باید از نظر زمانبندی و تاریخ شروع با زمان تحویل کالا توسط مشتری مطابقت داشته باشد.
- کالا باید در زمان مشخصشده به انبار تکنولایف تحویل داده شود.
- ارسال کالای غیراصل و بدون نشان در تکنولایف اکیدا ممنوع است. (در صورتی که کالای شما جزو کالاهای متفرقه است حتما باید نشان غیراصل را در صفحه کالا اضافه کنید.)
- از ارسال کالای استفاده شده و یا پلمپ باز شده به انبار تکنولایف اکیدا خودداری نمایید.
کارشناسان در انبار تکنولایف چه مواردی را بررسی میکنند؟
- بررسی بارکد چسبانده شده به روی بستهبندی
- بررسی لیبل و برچسب بستهبندی. (حتما باید از لیبل سفید رنگ تکنولایف استفاده کنید.)
- بارکد موجود به روی بستهبندی با مشخصات کالا در پنل فروشنده مطابقت داده میشود، در صورتی که بارکد صحیح باشد، باید کلیه مقادیر مثل رنگ و گارانتی کالا نیز صحیح باشد.
- بررسی سلامت فیزیکی و ظاهری بستهبندی (بستهبندی باید کاملا سالم، بدون پارگی و تمیز باشد و بارکد مخدوش نشده باشد.)
جدول زمانبندی ارسال کالاها به انبار
سفارشهای ثبتشده در روز (تا ساعت ۲۴:۰۰) | تحویل سفارش به انبار تکنولایف |
شنبه | یکشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ساعت ۲۰:۰۰ |
یکشنبه | دوشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ساعت ۲۰:۰۰ |
دوشنبه | سهشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ساعت ۲۰:۰۰ |
سهشنبه | چهارشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ساعت ۲۰:۰۰ |
چهارشنبه | پنجشنبه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ساعت ۱۶:۰۰ |
پنجشنبه تا ساعت ۱۲:۰۰ | پنجشنبه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ساعت ۱۶:۰۰ |
پنجشنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ | شنبه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ساعت ۲۰:۰۰ |
جمعه | شنبه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ساعت ۲۰:۰۰ |
روزهای تعطیل | روز بعد از تعطیلی |
آدرس و شمارههای تماس انبار تکنولایف
- محمولهها یا برای تامین کالاهای سفارش شده است و یا برای انبارش محصولات شما در انبار تکنولایف.
لازم به ذکر است که تمامی اقلامی که به انبار تکنولایف ارسال میکنید باید در سلامت کامل فیزیکی باشند و همچنین بستهبندی باید کاملا سالم باشد.
کالاها به هیچ عنوان نباید با موارد ذکر شده در صفحه کالا مغایر باشند. برای مثال موارد از جمله رنگ و گارانتی کالا را باید به دقت با سفارش ثبت شده از آن مطابقت بدهید.
- ساعت کاری انبار تکنولایف: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل و جمعه از ساعت ۱۱:۰۰ صبح الی ۲۰:۰۰ – پنجشنبهها ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰
- لازم است به این مورد هم اشاره کنیم که در صورت عدم تحویل کالا در زمان تعیین شده و یا مغایرت کالایی که به انبار تکنولایف تحویل میشود، یک گزارش تخلف برای فروشنده لحاظ میشود که در پنل کاربری قابل مشاهده است، همچنین یک پیام به صورت SMS به مدیر پنل نیز ارسال میشود.
- آدرس انبار تکنولایف: تهران – تهران پارس – خیابان دماوند
شماره تماس با پشتیبانی فروشندگان تکنولایف:
۰۲۱۴۷۷۰۸۸۸۸ داخلی ۳