بی وقفه بفروش
ثبت نام

چرا فروش کالا در تکنولایف؟

تکنولایف فروشگاه تخصصی کالای دیجیتال با بیش از 11 سال سابقه
فروش کالا به‌صورت 24 ساعته در 7 روز هفته بدون تعطیلی
ثبت‌ نام آسان، رایگان و آنلاین
مرجوعی کالا بر اساس قوانین و زیر نظر کارشناسان
هزینه انبارداری رایگان
توسعه فروش مدام شما با ابزارهای گسترده تبلیغاتی توسط تکنولایف
تولید محتوای تخصصی توسط تکنولایف (تا پایان 1401)
بازپرداخت سریع و دریافت کمیسیون منصفانه
steps steps

مراحل ثبت نام

step-bar
ثبت نام در پنل فروشنده
ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز
انعقاد قرارداد
تنظیم و امضای قرارداد
آموزش استفاده از پنل
تماشا و خواندن فایل های آموزشی پنل فروشندگی
آغاز فروش
افزودن کالاها در پنل فروشندگی

سوالات متداول

شماره‌حساب در فرم ثبت‌نام به نام چه شخصی باید باشد؟
اگر به‌عنوان شخص حقیقی ثبت‌نام کرده‌اید شماره‌حساب باید به نام صاحب پنل باشد. در‌صورتی‌که ثبت‌نام شما حقوقی بوده است شماره‌حساب باید به نام شرکت باشد.
محدودیتی برای نام‌گذاری پنل وجود دارد؟
در صورت دارا بودن سایت فروش در فضای وب، نام فروشگاه شما نباید هم‌نام آن باشد. به‌غیراز این مورد محدودیتی برای نام‌گذاری وجود ندارد.
آیا ارائه گواهی مالیات بر ارزش افزوده در مدارک اجباری است؟
بله، تمامی اشخاص حقوقی باید گواهی مالیات بر ارزش‌افزوده را ارائه دهند و در گزارش ارزش افزوده و معاملات فصلی (ماده ۱۶۹ مکرر) نیز ابراز نمایند. افراد حقیقی با در نظر گرفتن اینکه جزو کدام گروه از مشاغل هستند، موظف به ارایه گواهی ارزش افزوده و رد کردن گزارش معاملات فصلی (ماده ۱۶۰ مکرر) می‌باشند.
پس از ارسال درخواست ساخت محصول توسط تیم مارکت پلیس ، کالا چه زمانی روی سایت قرار خواهد گرفت؟
بعد از بررسی درخواست شما توسط تیم فروش ، با توجه به ظرفیت روزانه درج بین 24 تا 48 ساعت بعد از ارسال درخواست ، کالا روی سایت خواهد بود.
امکان فروش کدام محصولات توسط فروشندگان در سایت تکنولایف وجود ندارد؟
امکان فروش کالاهای قاچاق و ممنوعه طبق تعاریف درج‌شده در جدول جرایم و تخلفات فروشندگان تکنولایف وجود ندارد.
چگونه در پنل فروشندگان، محصول جدید درج کنم؟
مراحل ساخت محصول توسط تیم مارکت پلیس به اجرا می‌رسد. کافی است لیست کالاهای خود را به‌صورت فایل اکسل به تیم پشتیبانی پنل فروشندگان تکنولایف ارسال کنید. تمام مراحل ساخت محصول بر عهده تیم تکنولایف خواهد بود.
نحوه محاسبه هزینه پردازش و ارسال کالاها چگونه است؟
نحوه محاسبات کمیسیون به‌صورت پلکانی توافق می‌شود و میزان فروش فروشنده در کمترشدن میزان کمیسیون و بازپرداخت سریع‌تر صورت‌حساب در دسته‌بندی‌های فعالیت فروشنده تأثیرگذار است.
وقتی محصولی دارای رنگ‌ها و تنوع متفاوت است چگونه باید آن محصول را درج کرد؟
در تکنولایف هر مدل کالا، کد منحصربه‌فرد خود را دارد و در رنگ‌بندی‌های متفاوت در همان کد تعریف می‌شود، بنابراین باید تنوع موردنظرتان را به همان کد کالا اضافه کنید.
آیا امکان فروش همه گروه‌های کالایی برای کلیه فروشندگان وجود دارد؟
خیر، فقط گروه کالایی که در قرارداد فی‌مابین تعیین شده است برای فروشنده فعال است در صورت فروش کد کالایی خارج از قرارداد، باید مراحل اضافه‌شدن محصولات به‌قرارداد برای فروشنده طی شود.
آیا عکاسی توسط تکنولایف، هزینه هم دارد؟
خیر، هزینه تولید محتوا با گروه تکنولایف است.
بعد از درج و ساخت محتوا در پنل فروشندگان، کالا بعد از چه مدت زمانی در سایت تکنولایف نمایش داده می‌شود؟
حداکثر تا 15 دقیقه بعد از تأیید محتوا، کالا بر روی سایت تکنولایف موجود شده و قابل‌مشاهده است.
درخواست ایجاد گارانتی چگونه است؟ آیا می‌توانم از گارانتی شخصی خودم استفاده کنم؟
بله، شما باید شرایط و آدرس شرکت گارانتی را به پشتیبانی فروشندگان تکنولایف ارائه دهید و پس از تأیید از گارانتی استفاده کنید.
آیا می‌توان کالایی فاقد گارانتی را در سایت تکنولایف به فروش رساند؟
خیر، همه کالاها در تکنولایف باید با ضمانت‌نامه ارائه شوند و ضمانت‌نامه بر اساس ماهیت و نوع عملکرد کالاها به چند عنوان تقسیم می‌شود. گارانتی مورد تأیید اتحادیه و گارانتی ثبت‌شده شخصی. برای اطلاعات بیشتر حتماً مقاله «ثبت گارانتی جدید در تکنولایف» را مطالعه کنید.
شرایط مرجوعی کالا در تکنولایف چگونه است؟
طبق قانون تجارت الکترونیک ایران، مشتری می‌تواند بعد از خرید تا 7 روز کالای خود را طبق جدول قراردادی و تعاریف معین به فروشنده برگرداند. لازم به ذکر است تکنولایف مجری و قاضی این امر است. البته، پروسه مرجوعی بعد از تأیید کارشناسان متخصص تکنولایف صورت می‌گیرد.
مرجوعی سلیقه‌ای چیست؟
مشتری طبق قانون تجارت الکترونیک می‌تواند کالای خود را از زمان دریافت کالا تا ۷ روز مرجوع کند. در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد و کالا عاری از هرگونه صدمه و آسیبی باشد مرجوعی کالا تایید می‌شود. به این نوع از مرجوعی، مرجوعی سلیقه‌ای گفته می‌شود.
آیا در تکنولایف هزینه انبارداری از فروشنده اخذ می‌شود؟
خیر، لازم به پرداخت هیچ هزینه‌ای از سمت فروشنده برای انبار کردن کالاها در تکنولایف نیست .
فرایند ارسال کالا بر عهده چه کسی هست؟
فروشنده موظف است کالاهایی که از آن سفارشی ثبت شده را جهت تامین کالا به انبار تکنولایف ارسال کند، پس از کنترل کیفی توسط تیم فنی انبار، ارسال کالا به خریدار بر عهده تکنولایف است.
قوانین ارسال کالا در تکنولایف چگونه است؟
کالاها باید طبق زمان‌بندی تعیین‌شده، به انبار تکنولایف تحویل شود. همچنین کالاهای به فروش رسیده باید کاملا با مشخصات کالای ثبت شده در پنل فروشنده مطابقت داشته باشد.
آدرس انبار و ساعت کاری تکنولایف به چه صورت است؟
آدرس: خیابان دماوند، بعد از سه راه تهرانپارس
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 17
برای افزایش فروش در تکنولایف چه اقداماتی می‌شود انجام داد؟
استفاده از ابزار‌های مارکتینگی تکنو‌لایف برای افزایش فروش و همچنین استفاده از پروموشن‌های اکتیو پنل فروشندگی در توسعه فروش شما بسیار تاثیر‌گذار است.
سوالات بیشتر
more